• 12.11.07, 13:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubamaja puhaskasum kasvas 60 protsenti

Tallinna Kaubamaja kontserni 9 kuu käive kasvas möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 41%, puhaskasum aga lausa 60%.
Üheksa kuuga tegi kontsern käivet 4,2 miljardit kroonini, mis on 1,2 miljardit krooni enam kui aasta varem. Puhaskasum kasvas 280 miljoni kroonini, mis on 105 miljonit krooni enam kui 2006 aasta samal perioodil, teatas ettevõte börsile.
2006. aasta käibe- ja kasuminumbrid ei sisalda autokaubanduse ärisegmendi tulemusi.
Kaubamajade ärisegmendi 9 kuu käive oli 1,1 miljardit krooni, kasvades võrreldes samaväärse perioodiga 2006. aastal 23%. Puhaskasum rohkem kui kahekordistus, kasvades 96,1 miljoni kroonini.
Supermarketite ärisegmendi 9 kuu käive oli 2,7 miljardit krooni, kasvades võrreldes samaväärse perioodiga 2006 aastal 30%. Puhaskasum kasvas 144,7 miljoni kroonini, mis on 56,6 miljonit krooni enam kui 2006. aasta samal perioodil.
Kinnisvarade ärisegmendi 9 kuu käive koos segmentide vahelise käibega oli 73,2 miljonit krooni. 2007. aastal toimunud arvestuspõhimõtete muutumise tõttu (2007 müügitulu ei sisalda rendipindade kommunaalteenust) vähenes käive 2006. aasta samaväärse perioodiga 11%. Võrreldavad tulemused oleksid näidanud 8% kontsernivälise käibe kasvu ning 1% segmentide vahelise käibe kasvu. Puhaskasum vähenes 33%. 2006. aasta kasum sisaldab erakorralist tulu ning 2007. aasta kasumit mõjutavad käivitunud arendusprojektid Lätis.
Autokaubanduse ärisegmendi 9 kuu käive oli 417,1 miljonit krooni ning puhaskasum 8,5 miljonit krooni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele