Eesti Tarbijateühistute Keskühistu juhataja
Rein Seppa sõnul kasvas nende jaemüük 9%, kuna inimesed lihtsalt ostavad
rohkem.
„Jaemüügi kasv oktoobris püsivhindades võrreldes aastataguse perioodiga oli ETK-grupis 9%. Põhiline kasv oli tingitud suuremast müügiintensiivsusest. Eesti inimesed lihtsalt ostavad rohkem,“ selgitas ta.
Toidukaupade müügi kasvutempo samas võrdlusperioodis ei olnud tema sõnul oluliselt madalam - püsivhindades 8%.
Seppa kinnitusel on ETK-grupp jõulumüügiks valmis, kauplused tühjaks ei tohiks jääda. „Detsembrikuu käibekasv ei tule madalam oktoobrikuisest,“ oli ta vendunud.
Seotud lood
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.