Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Wõro müüs kahe kuuga 230 tonni suvetooteid
Eestimaine lihatoodete valmistaja Wõro müüs
aprillis ja mais ligi 230 tonni suvetooteid, aastataguse ajaga võrreldes kasvas
müük 15 protsenti.
Wõro juhataja Kaido Kaare kinnitas, et ka aasta tervikuna on alanud edukalt. “2007. aasta esimese viie kuu käibega võrreldes oleme 20 protsendiga plussis,“ sõnas Kaare. Ta lisas, et juunikuult ootab Wõro rekordmahtu ja -käivet.
Wõro aprilli ja maikuu müügitulemuste põhjal andsid grillvorstid 2/3 ja marineeritud lihad ning õlle kõrvale mõeldud snäkid 1/3 kogu müügist. Erinevate lihasnäkkide müük kasvas aastases võrdluses ligi 30 protsenti.
Wõro valmistab ligi sada eri nimetust lihatooteid ja annab tööd 200 inimesele, olles Ahja valla suurim tööandja. Wõro on esimene ISO 22000 standardi järgi sertifitseeritud ettevõte Eestis ja siinne suuruselt teine lihatoodete valmistaja.
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.