Suured poeketid Saaremaal on juba praegu
hädas töötajate leidmisega, uute supermarketite avamine tõotab aga tööjõumuret
veelgi suurendada.
“Meil Rae poes on kuus kassat, aga tihti juhtub, et ainult kolm tükki töötavad, sest lihtsalt ei ole inimesi kassadesse panna,” rääkis Saaremaa Tarbijate Ühistu (STÜ) juht Peeter Kilumets Meie Maale.
Eriti suur on Kilumetsa sõnul tööjõuprobleem suvel, mil inimesed tahavad puhata või on muude töödega hõivatud. Ka Säästumarketis annab Rimi Eesti turundusjuhi Evelin Mägioja sõnul kõige rohkem tunda just hooajaline tööjõuvajadus.
Saare Selveri juht Iige Laes aga tõdes, et nende poodi ei ole üldine tööjõupuudus oluliselt mõjutanud. Neli aastat tagasi 40 töötajaga alustanud Selver on suurendanud oma töötajaskonda nüüdseks 70 inimeseni, märkis Laes.
“Praegu on veel vara öelda, mis saab. Sügiseks on näha, kuidas see tööjõu liikumine paika läheb,” lausus Tööturuameti Saaremaa osakonna konsultant Viive Torn.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.