Autor: Kaubandus.ee • 23. juuni 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maailma suurim pood

Parem hind, oluliselt suurem valik ja kõikvõimalikud mudelid ning suurused tõukavad üha enam inimesi internetis poodlema, kuid paraku on paljude inimeste jaoks internetipoed veel avastamata maa.

Motivatsiooni tavakauplustele alternatiivi otsimiseks võiks siiski jaguda, avastusretkel näitavad valgust odav dollar, oluliselt parem valikuvõimalus ja konkurentsist alla viidud hinnad, kirjutas Tarbija 24.

Internetikaubamajadest kaupa Eestisse toimetava Netikuller.ee portaali esindaja Erki Tammemäe sõnul leiab internetist kauba kategooriast sõltumata soodsamaid hindu 25–70 protsendi ulatuses.

Suurimates netipoodides on müügil kaubad, mida Eestis ei müüda ning valik on meeletu – seda ka suuruste poole pealt, vaieldamatult maailma suurima kaubamaja tiitlit kandev meedium pakub poodlemisvõimalusi oma äranägemise järgi disainitud T-särgist ning lõpetades teosega «Kuidas küttida piisonit?»

Netikuller.ee andmetel arvastavad eestlased internetist peaaegu kõike – autoosadest pitspesu ja teemantideni, kurioosumitest võiks välja tuua veel kondoomiautomaadi ja koerte päikeseprillid.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700