Kaubandus.ee  • 23. juuni 2008
Jaga lugu:

Maailma suurim pood

Parem hind, oluliselt suurem valik ja kõikvõimalikud mudelid ning suurused tõukavad üha enam inimesi internetis poodlema, kuid paraku on paljude inimeste jaoks internetipoed veel avastamata maa.

Motivatsiooni tavakauplustele alternatiivi otsimiseks võiks siiski jaguda, avastusretkel näitavad valgust odav dollar, oluliselt parem valikuvõimalus ja konkurentsist alla viidud hinnad, kirjutas Tarbija 24.

Internetikaubamajadest kaupa Eestisse toimetava Netikuller.ee portaali esindaja Erki Tammemäe sõnul leiab internetist kauba kategooriast sõltumata soodsamaid hindu 25–70 protsendi ulatuses.

Suurimates netipoodides on müügil kaubad, mida Eestis ei müüda ning valik on meeletu – seda ka suuruste poole pealt, vaieldamatult maailma suurima kaubamaja tiitlit kandev meedium pakub poodlemisvõimalusi oma äranägemise järgi disainitud T-särgist ning lõpetades teosega «Kuidas küttida piisonit?»

Netikuller.ee andmetel arvastavad eestlased internetist peaaegu kõike – autoosadest pitspesu ja teemantideni, kurioosumitest võiks välja tuua veel kondoomiautomaadi ja koerte päikeseprillid.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt