Kaubandus.ee  • 28. juuli 2008
Jaga lugu:

Kaupmehed ajavad loodusliku kilekoti jutuga tarbijale puru silma

Biolagunev ja lagunev kilekott on reaalsuses kaks erinevat asja ning tihti ajavad kaupmehed imagoloogilistel eesmärkidel tarbijale puru silma, kirjutas Eesti Ekspressi ajakirjanik Toivo Tänavsuu oma blogisissekandes.

Pakenditootja Estiko Plastar tegevjuht Triin Anette Kaasik ütles, et biolagunev ning lagunev kilekott aetakse toodetena tihtilugu omavahel sassi. “Kui viskaksin tavalise kilekoti metsa alla, siis kümne aasta pärast oleks see endiselt seal. Kui aga viskaksin laguneva kilekoti metsa alla, siis kümne aasta pärast oleksid seal tükid, millest suur osa oleks huumusega segunenud,” ütleb Kaasik.

Biolagunevaid pakendeid toodetakse tema sõnul maisitärklise baasil tehtud graanulitest ja see ei sisalda tilkagi naftat, näidates välitingimustes kõdunemise märke juba paari nädalaga. Lagunevate pakendite kile laguneb kiiremini väikesteks tükikesteks ja seguneb seega paremini huumusega.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt