Jaemüügikett Maxima proovib tulla vastu
majanduslanguse tõttu kokku hoidvale inimesele, pakkudes kvaliteetset kaupa
odavama hinnaga.
Maxima pressiesindaja Erkki Erilaiu sõnul on Maximal mitu plaani, kuidas tarbijale pakkuda kvaliteetset kaupa soodsama hinnaga. „Paljud tarbijad sooviksid saada nn brändikaupu soodsa hinnaga. Kuid see on täiesti loogikavastane,“ rääkis Erilaid tarbija soovidest, lisades, et loogikavastane seetõttu, et brändikaupade näol on tegemist rahvusvaheliste suurfirmadega, mille tooraine sõltub vägagi maailmaturu hindadest.
„Maxima tuleb sügisest välja oma enda tootesarjaga Maxima Favorite, mis koosneb 135 tootest. Kuna turustame kaupa ise, jäävad ära turunduskulud, ning selle võrra on ka kaup odavam. Lisaks sellele saame ka kaupa odavamalt, kui ostame kaupa korraga 400 poele,“ sõnas pressiesindaja.
Praegu kuulub Maximale toiduainete turust 12,5%. Mõne aastaga loodetakse seda protsenti aga kolmandiku peale suurendada. Erilaiu sõnul jagab Maxima kolmandat-neljandat kohta Selveriga, kes on ka nende suurimaks konkurendiks. Esimesel kohal on aga ETK koos oma arvukate poodidega ning Rimi.
Praegusel hetkel on Maximal Eestis 49 poodi. Ainuüksi selle aasta jooksul on ettevõte kaubanduspinda 13% võrra suurendanud. Ettevõtte grandioossed plaanid aga jätkuvad. Nimelt veel enne aasta lõppu plaanitakse avada 6-7 uut poodi. Seal hulgas ka kahe x’iga Maximaid ehk siis suuremad poed. Maxima avab veel enne jõule kaupluse ka Merivälja teel, pakkudes konkurentsi läheduses asuvale Selverile, Säästumarketile ja Viimsi marketile.
Seotud lood
Selveri mõistliku hinnataset kinnitavad nii ettevõtte enda analüüsid kui ka meedias avaldatud ostukorviuuringud. Loe lähemalt ja leia lisaks 7 nippi kokkuhoiuks, mida Selver soovitab.