Kaubandus.ee  • 8. august 2008
Jaga lugu:

Säästumarket: võitjaks on klient

Rimi kontserni kuuluvate Säästumarketite formaadijuhi Regina Velberti hinnangul on majanduskeskkonna jahtumisel suurim võitja klient.

„Kuna klient on tähelepanelik ja jälgib kaubandusturul toimuvat, siis see omakorda on survestanud kaupmehi langetama hindu. Majanduskasvu aeglustudes näevad ettevõtted aina rohkem vaeva klientide võitmiseks ja kahtlemata on lõppkokkuvõttes võtjaks klient,“ sõnas Velbert.

Säästumarketid on käesoleva aasta esimesel poolel võrreldes aastataguse ajaga saanud juurde hinnanguliselt 17% klientidest. Üheks põhjuseks on Velberdi hinnangul üldine elukalliduse tõus, mis on pannud kliendid otsima soodsamaid kaupu ja paremaid pakkumisi. „Säästumarket on alati olnud tuntud turu parimate hindade poolest,“ märkis ta.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt