Autor: Kaubandus.ee • 8. august 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Säästumarket: võitjaks on klient

Rimi kontserni kuuluvate Säästumarketite formaadijuhi Regina Velberti hinnangul on majanduskeskkonna jahtumisel suurim võitja klient.

„Kuna klient on tähelepanelik ja jälgib kaubandusturul toimuvat, siis see omakorda on survestanud kaupmehi langetama hindu. Majanduskasvu aeglustudes näevad ettevõtted aina rohkem vaeva klientide võitmiseks ja kahtlemata on lõppkokkuvõttes võtjaks klient,“ sõnas Velbert.

Säästumarketid on käesoleva aasta esimesel poolel võrreldes aastataguse ajaga saanud juurde hinnanguliselt 17% klientidest. Üheks põhjuseks on Velberdi hinnangul üldine elukalliduse tõus, mis on pannud kliendid otsima soodsamaid kaupu ja paremaid pakkumisi. „Säästumarket on alati olnud tuntud turu parimate hindade poolest,“ märkis ta.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757