AS Baltika avab täna esimese Ivo
Nikkolo esinduskaupluse Lätis. Riias avatava poega on rõivakontsern täitnud
lubaduse viia premiumbränd kõikidesse Balti riikidesse.
Käesoleva aasta lõpus plaanib ettevõte laiendada Ivo Nikkolo valikut ka Leedus, avades kaks täiendavat kauplust.
AS Baltika juhatuse esimehe Meelis Milderi kinnitusel on kaubamärgi müük esimesel uuel turul – Leedus, kujunenud edukaks. „Ivo Nikkolo on hetkel Baltika brändiportfelli kõige kiiremini kasvav kontseptsioon Leedu turul ning see andis kindlustunnet ka Lätti laienemisel,“ sõnas Milder.
Milderi kinnitusel on Baltimaades selles segmendis, kus Ivo Nikkolo paikneb, konkurentsisituatsioon leebem, kui näiteks kiirmoebrändide vallas. „Klientide hulk, kes eelistavad terviklikku ja stiilset väljanägemist, kõrget kvaliteeti ja mainekat brändi hetketrendidele, kasvab pidevalt ning Ivo Nikkolo peab kasvama koos nendega,“ rääkis Milder. Pikemas perspektiivis soovitakse Milderi sõnul muuta Ivo Nikkolo omas nišis arvestatavaks moebrändiks kogu Kesk- ja Ida-Euroopas.
Ivo Nikkolo esimene kauplus väljaspool Eestit avati mullu märtsis Leedus. Hetkel on kaubamärgil 7 kauplust, neist neli asuvad Eestis, kaks Leedus ja üks (täna avatav) Lätis.
2007. aastal (tegemist oli Ivo Nikkolo esimene täisaastaga Baltika Grupi koosseisus) kujunes kaubamärgi jaemüügiks 25 miljonit krooni (1,6 miljonit eurot).
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.