• 23.10.08, 16:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ABB kasum kasvas veerandi võrra

ABB Grupi tänavuse aasta kolmandas kvartalis kasvasid kahekohalise numbri võrra nii puhaskasum, müügitulu, kasum enne intresse ja makse kui ka rahavood.
ABB Grupp teatas täna, et ettevõtte puhaskasum kasvas 2007. aasta III kvartali tulemustega võrreldes 26% võrra, 927 miljoni dollarini, rahavood 1,1 miljardi dollarini.
Kolmanda kvartali kasum enne intresse ja makse kasvas võrreldes aasta varasemaga 25%, ulatudes 1,3 miljardi dollarini (15,6 miljardi kroonini), kasumimarginaal tõusis eelmise aastaga võrreldes ligikaudu ühe protsendi võrra. Ettevõtte müügitulu kasvas võrreldes eelmise aasta sama kvartaliga 22%.
Tellimuste arv energeetikatoodete osas näitas jõulist kasvu kõikides regioonides, enamikul turgudel kasvas ka automaatikatoodete müük. Suurte projektide osas võrreldes aastatagusega edasiminekut ei olnud. Tulenevalt maailmamajanduse ebastabiilsest olukorrast vähenesid osade ABB klientide investeeringud energiainfrastruktuuridesse ja tööstusesse.
„Kolmanda kvartali kaalukad tulemused müügitulu, kasumi ja rahavoogude kasvu osas näitavad suutlikkust edukalt tegutseda kõigis meie ärivaldkondades,“ märkis kontserni tegevdirektor Joe Hogan. „Olen veendunud, et meie pikaajalised sihid aidata klientidel laiendada ja uuendada energeetikavaldkonna infrastruktuure, tõsta tööstustootlikkust ja vähendada keskkonnamõjusid toovad meile jätkuvalt tulu.“
Hogan lisas, et täna on veel vara öelda, kuidas mõjutab praegune segadus finantsturgudel ABB tegevust säiltades siiski positiivse meele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele