• 18.11.08, 18:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soomlased tunnevad hästi Sakut

Uuringufirma Faktum Ariko poolt tehtud tarbijauuringu järgi on Saku soomlaste hulgas kõige tuntum Eesti kaubamärk.
Eestit viimase kahe aasta jooksul vähemalt korra Eestit külastanud soomlaste hulgas läbi viidud uuringus alusel mainib 71% soomlastest esimesena Sakut. Lisaks Sakule teadsid soomlased ka Kalevit, Livikot, Viru Valget, A. Le Coqi, Saaremaad, Vana Tallinna, Tallinki ja Viru hotelli, teatas Saku.
Uuringus küsiti ka, kas soomlased on viimase aasta jooksul tundnud hinnatõusu Eestis. Jaatavalt vastas 41 % küsitletutest, vaid 13% vastanutest arvas, et hinnatase Eestis on viimase aasta jooksul jäänud samaks.
Uuringus taheti ka teada, kas soomlased muudavad oma ostukäitumist seoses hindade kallinemisega Eestis. Tulemustest selgus, et hinnatõusu märganud soomlastest iga teine muudab ka oma sisseostude mahtu Eestis. Sellest järeldub, et hindade tõus, sealhulgas õlleaktsiiside tõstmine 30 % võrra käesoleval aastal on pannud soomlased siit vähem kaupu ostma.
Uuring viidi intervjuu meetodil läbi selle aasta sügisel Helsinki linnas ja vastanuteks olid üle 18 aasta vanused soomlased, kes on Eestis käinud viimase kahe aasta jooksul.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele