• 25.11.08, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurent: Atria väikeste neelamisel ei peatu

Soomlastele kuuluv Eesti suuruselt teine lihatööstus Atria jätkab pisemate lihatootjate allaneelamist, usub konkureeriva firma juht Roland Lepp.
"On selge, et Atria pidama ei jää ja väikesed lihatööst neelatakse lähitulevikus alla," ütles Maag Grupi nõukogu esimees Roland Lepp. Tema sõnul kuulub pool Eesti lihatoodete turust väljastpoolt Eestit tulevatele ettevõtetele, mis on märkimisväärne osa.
Lepp tõdes ka, et kallimate toodete tarbimine on majandusraskuste ajal vähenenud. Rahal on väga suur tähtsus, tooteid valitakse rohkem hinna järgi kui tootmiskoha järgi, lisas ta.
2003.-2004. aastaga võrreldes on eestimaisuse eelistamine kahanenud 87 protsendilt 73% protsendini. Samas on kasvanud usaldus Läti ja Leedu toidukaupade vastu, rääkis Lepp. Tarbija jaoks on tootjabränd tema sõnul kõige olulisem piima-, liha- ja vorstitoodete kategoorias.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 16:55
Uue generatsiooni kassaplatvorm TreeCommerce keerab jaemüügitehnoloogia jaoks värske lehekülje
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele