Pühadehooaja ostuperiood USAs sai parema
stardi kui oodati.
3370 ostja küsitlus näitas, et sel nädalavahetusel jätsid nad poodidesse keskmiselt 7,2% rohkem raha kui aasta tagasi, ehk keskmiselt 372,57 dollarit (4600 krooni), vahendas WSJ.
Olgugi, et numbrid on paremad kui kardetud, näitas Charlestoni 700 ostja uuring seda, et 70% neist kulutas raha tugevalt alla hinnatud kaupade peale.
"Black Friday" nädalavahetus tõi poodidesse 172 miljonit ostlejat. Eelmisel aastal oli ostlejaid 147 miljonit, näitas NRF uuring.
ShopperTrak RCT koostatud uuring näitas aga "Black Friday" müügi aeglustumise märke, mis tõusis aastaga 3% 10,6 miljardi dollarini (131 miljardit krooni). 2007. aastal oli sel päeval müük 8% kõrgem 2006. aastaga võrreldes. Online'i-poodide müük tõusis "mustal reedel" 1% 534 miljonile dollarile (6,6 miljardit krooni), näitas comScore statistika.
Best Buy president Brian J. Dunni sõnul on üsna ebatõenäoline, et hinnad võiksid nädalavahetuse omadega võrreldes veelgi kukkuda. Näiteks 40-tollise Sony HDTV teleri eest tuli siis välja käia 899 dollarit.
Jaemüüja Macy's ostjad nautisid tugevaid allahindlusi. Näiteks 40% saadi soodsamalt kaasaegseid spordirõivaid ja 50% soodsamalt meeste kingi. Lisaks saadi 15 dollarit iga 100 dollari pealt, mida poodi jäeti.
Jaemüüja Wal-Mart tundub praegu olevat ostja parim sõber. Wal-Marti müüdud 388 dollarilised 42-tollised televiisorid müüdi läbi juba laupäeva hommikuks.
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele