• 02.12.08, 19:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ABC King murdis üle 3 miljoni piiri

Homme 15. sünnipäeva tähistav ABC King müüs hiljuti oma 3 miljonenda jalatsipaari, teatas ettevõte. Eestis ja Lätis tegutsev kingakett müüb keskmiselt 300 000 paari jalatseid aastas.
„Kaubamaja kontserni jaoks on kingaäri suure tulevikuga ärisuund,“ kommenteeris Tallinna Kaubamaja ASi juhatuse esimees Raul Puusepp. Tallinna Kaubamaja kontsern soovib kliendid pealaest jalatallani moodsalt riidesse panna ja ABC King on andnud sellesse oma panuse.
„15 aastaga on ABC King suutnud luua eduka ja hästi toimiva müügivõrgustiku ning olnud Eesti kingamoe teeviidaks. Kuid me vaatame tulevikku – eesmärk on saada Baltimaade juhtivaks kingamüügiketiks," rääkis ABC Kinga tegevjuht Silja Silm ettevõtte ambitsioonikatest plaanidest.
ABC King on toonud Eestisse mitmed praeguseks populaarseks saanud brändid. „Juba esimeses poes olid müügil tol ajal veel eestlastele tundmatud kaubamärgid Clarks, Lloyd, Lacoste, BilliBi, Caterpillar,“ meenutas ABC Kinga turundusjuht Anne-Liis Ostov. „Need brändid on meil siiani müügil ja väga populaarsed."
ABC Kinga esimeses kaupluses Tallinnas Väike-Karja tänaval töötas 1993. aastal 13 inimest. Neist kolm töötab ettevõttes tänaseni.
Juba järgmisel aastal pärast kaupluste avamist Tallinnas laienes kett pealinnast väljapoole – Kuressaarde. 2004. aastal avas ABC King kaupluse Riias. Tänavu juulist kuulub ABC King Tallinna Kaubamaja kontserni. Jalatsi- ja aksessuaarimüügiga tegeleval ettevõttel on täna 15 kauplust, viis neist asuvad Lätis.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele