Eelmisel aastal külastati Ülemiste keskust 6,6 miljonil korral, mis on 12,5% enam kui 2007. aastal. Keskmine ost oli 292 krooni suurune.
Ülemiste keskuse juhi Guido Pärnitsa sõnul oli 2008 keskusele hea aasta. "Kasv ei olnud küll tormiline, ent majandustulemustega võib igati rahul olla," sõnas ta. Samuti muutsime keskuse rentnike kooslust, avades rea kaubamärkide esindusi, rääkis Pärnits, tuues näiteks EDC by Esprit', Promodi, Matkaspordi, Accessorize'i, Grenardi, Guessi, Sergio Tacchini ja Berghoffi kaupused.
Pärnitsa sõnul on alanud aasta kindlasti huvitav ja täis väljakutseid nii kaubanduskeskustele kui keskuste rentnikele. "Kindlasti tuleb edu nimel pingutada tunduvalt rohkem kui eelnevatel aastatel ja klienditeenindaja roll kaupluse edus muutub tunduvamalt määravamaks," ütles ta. Kavas on mitmeid uute ja huvitavate kaupluste avamisi, lisas Pärnits.
Ülemiste keskuses pakub oma kaupu ja teenuseid ligi 160 kauplust ja teeninduskohta. Ülemiste keskuse arendaja on Norra kinnisvarafirma Linstow International, kes opereerib ka kuut kaubanduskeskust Lätis.