Ühtlasi alustas Tallegg veebruari lõpuni vältavat telekampaaniat kodumaise linnuliha populariseerimiseks. Reklaamklipis Talleggi kanadele lennujaama vastu tulnud autojuht jääbki asjatult ootama, sest kanad ei tule välismaalt.
„Eesti omavarustatus linnulihaga on praegu 50% – see osakaal on viimastel aastatel pisut kasvanud, kuid võiks siiski oluliselt suurem olla,“ kommenteeris ASi Tallegg juhatuse esimees Teet Soorm.
Talleggi juhi sõnul kasutavad teised broileriliha müüjad petlikku pakendit, millest võib ostjaile jääda mulje, nagu oleks linnuliha toodetud Eestis. „Meie kampaania peaeesmärk on teavitada tarbijaid, et Tallegg on ainuke kodumaine broilerilihatootja, ükskõik kui eestipärast nime ja kaubamärki ka pakendatud liha ei kanna,“ lisas ta.
ASi Tallegg äridirektori Margus Venelaise sõnul on Eesti majanduselule praegu väga oluline, et kohalik tootmine areneks ja kasvaks. „Sellele saame ise tarbijatena kõik kaasa aidata kodumaist kaupa impordile eelistades. Kodumaise tööhõive parandamine ja ekspordi kasv on nii Talleggile kui kogu ühiskonnale väga olulised eesmärgid,“ ütles Venelaine.
Tallegg on hetkel Eesti ainus linnuliha tootja. Kohaliku linnuliha pakendil on seega peal Talleggi logo ja lisaks ka Eesti Broileri märk. Firma kinnitusel jäävad kohaliku ja importliha hinnad ühele tasemele.
"Meie eesmärk pole veenda ostjaid kallima hinnaga kodumaist kaupa eelistama. Tahame, et võrdse hinna puhul eelistataks kodumaist ja et iga poeskäija annaks oma väikese panuse Eesti majanduse kasvu heaks,“ märkis Venelaine.