"Spordikaupade turul on seis sama, mis majanduses tervikuna, nõudlus on vähenenud, kliendid tahavad osta parema hinnaga," ütles Juksar. "Buumi ajal, kui raha peale suruti, muutusid inimesed lohakaks, kuid nüüd on vaja ka kvaliteetsete kaupade hinda vähemalt 10-15% alla lasta, et neid ostetaks."
Juksari sõnul tuleb ebaõnnestunult sisseostetud tooteid müüa alla nende omahinna. "Miinus 50% oleks juba natuke alla ostuhinna, Rademaris jookseb kliendile alati lisaks ka 5% soodustus," märkis ta.
Viimase aja suured allahindlused pole Juksari hinnangul palju ostjaid juurde toonud, kuid need, kes midagi konkreetset jahivad, saavad selle tunduvalt soodsamalt kätte kui muidu. "Näiteks on inimene plaaninud minna Alpidesse suusatama, siis tema saab suusavarustuse praegu kätte väga hea hinnaga," selgitas Juksar.
Vastuseks küsimusele, kui palju Sportlandi lõpumüügid ja kuni 70% allahindlused teisi spordikaupade kette mõjutavad, ütles Juksar: "Pigem see meid ei mõjuta, meie sortiment kattub väga vähe. Ja inimesed on väsinud suurtest allahindlustest, nad vaatavad pigem reaalset hinda ja ostavad seda, mis neil tõesti vaja on."
"Ma ei julge numbreid öelda, kui palju spordikauplusi majanduslanguse tõttu uksed suleb, aga neid kindlasti on," rääkis Juksar.
"Kui teised, näiteks elektroonika, ehitusmaterjalide ja autokauplused tundsid majanduslanguse mõjusid juba varem, siis meil algas langus 2008. oktoobris. Neljandas kvartalis langes müük keskeltläbi 20%," täpsustas Juksar Rademari kohta.
"Hetkel me ei paani ühegi kaupluse sulgemist, aga vajaduse tekkimisel reageerime adekvaatselt," lausus Juksar. Ta kinnitas, et spordikaupade kett on esitanud taotlused üürihindade alandamiseks. Kui palju üürihinda tegevuse jätkamiseks alla saada vaja oleks, sõltub ostukeskusest.
"On keskusi, mis töötavad hästi ja seda ka majanduslanguse ajal, näiteks Viru keskus ja Rocca al Mare," märkis Juksar ja lisas, et kui Rocca al Mare ja Magistrali kaubanduskeskused on müügitulemustelt alati erinenud, siis nüüd paistab vahe eriti selgelt välja.
"Eelmisel aastal olime kindlalt kasumis, kuid selleks aastaks me kasumit ei plaani," ütles Juksar samas. "2009 ja 2010 tulevad kaupmeestele väga rasked."