Säästumarketite klientide arv on võrreldes
aastataguse ajaga tõusnud ligikaudu 13%. Kliendiarvu suurenemisel on osa
tarbijakäitumise muutustel, Säästumarketite uue kontseptsiooni rakendumisel ja
kaupluste võrgu lainenemisel, teatas ettevõte.
Säästumarketite direktori Regina Velbergi sõnul on keti külastatavus suurenenud järk-järgult viimase aasta jooksul. „Kindlasti on üheks põhjuseks suurenenud hinnatundlikkus - tarbijad jälgivad hindu varasemast rohkem,“märkis Velberg.
„Suurimat kliendiarvu kasvu näeme uuenduskuuri läbinud kauplustes. Mitmetes poodides on kliente võrreldes aastataguse ajaga koguni viiendiku võrra rohkem,“ märkis Säästumarketite direktor. Säästumarketites alustati remodelleerimistöid eelmise aasta sügisel. Uuenduse käigus saavad kõik Säästumarketid värskema siseilme, parema kaubapaigutuse, laiendatud sortimendi ja muudatuste tähistamiseks uue logo.
Säästumarketi kett kuulub Rimi Eesti Food ASile ning on esimene tegevust alustanud odavmüügikaupluste kett Baltimaade jaekaubandusturul. Säästumarketite jaekaubanduskett annab tööd ca 900 töötajale ning on kauplustega esindatud 28 linnas ja asulas. Kokku kuulub Säästumarketite ketti 57 kauplust üle Eesti.