Veiniesteetide õuduseks tahab maailma
plekist joogipurkide turuliider Rexam tõusvas joones avamisrõngaga
alumiiniumpurki pakendada veini, tutvustades uutele turgudele sisenemiseks oma
plaane täna alanud Londoni veinimessil.
Vaid korgipuust korgiga pudeleid tunnustavate prantslaste meelehärmiks on asja initsiaator, ettevõtte tegevjuht Leslie Van de Walle ka ise prantslane, kirjutas pühapäeval Financial Times.
Asja põhjused on ratsionaalsed, Londoni börsil noteeritud Rexam on langusajal samuti kannatada saanud, eriti Ameerikas. Purgivein on üks leevenduseks pakutud lahendustest. Kogu ettevõtte äri sõltub suuresti Coca-Cola ja teiste suurte joogitootjate käekäigust.
Plekkpurgis vein on plaanitud massiliselt turule tuua kõigepealt Ameerikas, siis aga ka Euroopa lootusrikkamatel turgudel. Eelmisel aastal tarnis ettevõte veinitootjatele 33 mln purki, mis seni on kogu tööstuses kaduvväike osa.
Ettevõtte senist pikaajalist kasvu on taganud peamiselt õlu ja traditsioonilised karastusjoogid. Uuemal ajal on üha enam purgikaubast alkoholiga kokteilid, mille leebelt mõnus maitse on kurjade keelte sõnul mõeldud laste jooma õpetamiseks, spordi- ja energiajoogid jms., nüüd on päevakorral vein.
Harituna näida sooviv veinisõber keeratava korgiga suletud pudelis või papist pakis jooki ei osta, saades nüüd uue koleda valiku plekkpurgi näol. Rexam on suuteline pakkuma eri mõõdus, disainiga ja ka poole joomaaja pealt suletavaid joogipurke.
Ajaleht kirjeldas üht ettevõtte tehast USAs, mille tootmisvõimsus on kuni 1700 purki minutis, suurim kuukogus 133,6 mln tükki ja suurim klient Coca-Cola asub kõrvalkrundil, kuhu piltlikult läbi augu seinas läheb valmistoodangu konveier.
Seotud lood
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele