Kokku on Rimi valikus 150 Rimi kaubamärgi all müüdavat toodet ja 230 eri kaubamärkide all spetsiaalselt Rimi Balticu jaoks valmistatavat toodet. "Kui meil moodustab omatoodete müük ca 10%, siis Briti päritolu maailma juhtiva jaeketi Tesco omatoodete müügi osakaal on kuskil 50% ringis, mis näitab, et Eestis jaekettidel arenguvõimalusi jätkub," kommenteeris Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja.
Rimi nime kandvad omatooted on tema sõnul mõeldud võistlema tootegrupi liiderbrändiga, millest ollakse hinna poolest keskmiselt 20% soodsamad. "Kokkuvõttes pakume lihtsalt odavama raha eest sama kvaliteeti kui tootegrupi liiderbrändil," selgitas ta.
Need tooted toodetakse tihti samas kohas, samast toorainest ja samadel valmistusmeetoditega, ent kuna turundusele ja turustamisele kulub omatoodete puhul vähem raha, saabki neid Mägioja sõnul klientidele soodsamalt pakkuda.
AC Nielseni poolt aprillis läbi viidud küsitluses osalenutest oli 17% ostnud viimase nelja nädala jooksul Rimi kaubamärgi all müüdavaid tooteid ja 22% vastanutest Rimi Eesti Food jaoks spetsiaalselt valmistatavaid teiste kaubamärkide all müüdavaid tooteid.