• 03.07.09, 20:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuka küla kogemusega end välismaal ei müü

Eesti Konjunktuuriinstituudi direktori Marje Josingu sõnul on ettevõtete olukord hetkel normaalne ja firmad, kes tahavad konkurentsis püsida, peaksid rohkem pingutama või investeerima välismaa professionaalidesse.
„15 aastat oleme koolitanud ärijuhte ja meil on väga hea raamatupidamiskoolituse ajalugu, aga kui vaadata ettevõtte bilanssi või äriplaani, on see kohati õudust tekitav," nentis Josing. Ta lisas, et ettevõtjatel on olnud lihtne ajada äri buumi tingimustes, kuid peab mõistma, et selline aeg ei tule enam kunagi tagasi.
Josingu sõnul on välismaal tegelikult palju suurem konkurents ning vajadus hea äriidee järele on läinud palju teravamaks. „Kui võrrelda Eesti ettevõtteid välismaa omadega, on meil puudu turustamisoskustest, oma toodetele lisaväärtuse andmisest ning arusaamisest, mis on müüdava toote konkurentsieelis," lisas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 13:47
Selver täiendas kodukaupade valikut luksusliku Maku Elements sarjaga ja Marimekko disainiga
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele