Autor: Kaubandus.ee • 12. august 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Piimatööstus üritab tarbijat tervendada

Tootmise tõhususe tõstmise nimel keskendub toidutööstus üha enam tootearendusele, mis väljendub funktsionaalse ehk tervendava toimega toidukraami väljatöötamises.

Kuna funktsionaalsete ja mugavustoodete osakaal on turul pikas perspektiivis kasvamas, keskenduvad Eesti piimatööstused lisaväärtusega toodete juurutamisele.Innovatsioonikeskuse InnoEurope tegevjuht Piret Potisepp kinnitas, et majandussurutis ja üha teravnev konkurents sunnib toiduainetööstust järjest rohkem tegelema tootearenduse ja innovaatiliste turundusvõtete otsimisega. Ühe näitena tõi ta ASi Tere ja ASi Premia ühistööna valminud Lactobacillus fermentum ME-3 ehk Helluse bakterit sisaldava jäätise.Funktsionaalsete toodete loetellu mahub probiootilisi baktereid, kiudaineid, vitamiine jmt sisaldavad toiduained. Nii on Eesti poodides juba aastaid saadaval Valio Gefiluse-sarja tooted, mis sisaldavad maailma n-ö kõige vanemat piimhappebakterit Lactobacillus GG, ning Tere piimatööstuse Dr. Helluse kaubamärki kandvad tooted, mille koostises on antioksüdatiivse toimega "kodumaine" Lactobacillus fermentum (ME-3).Loe pikemalt tänasest Äripäevast!

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757