• 17.09.09, 15:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PepsiCo Eesti kahjum kasvas 10 miljonit krooni

Kui 2007.aastal teenis hulgikaubandusega tegelev PepsiCo Eesti AS 18,6 miljonit krooni puhaskahjumit, siis 2008. aastal see juba jämedalt võttes 10 miljonit krooni suurem ehk 28,3 miljonit krooni, selgus ettevõtte majandusaasta aruandest.
Ettevõte kasvatas müügitulu 236, 2 miljonilt kroonilt 2008. aastal 262,6 miljonilt. Ettevõtte majandusaasta aruande kohaselt plaanitakse 2009. aastal teenida 303,3 miljonit krooni müügitulu, mis peaks tagama kasumi enne maksustamist 33,4 miljonit krooni.
„2008. aasta kohta võib öelda, et kindlasti mõjutas üldine majanduslangus aasta teises pooles ka meie tulemusi ning me ei ole rahul sellega, et me ei täitnud oma plaani 100%,“ rääkis Äripäevale PepsiCo Eesti juhatuse liige Signe Saks.
Ettevõtte 2009. aasta tulemusi Saks siiski kommenteerida ei saanud viidates PepsiCo Inc., mis on börsiettevõte.
Et taastada kontserni netovara teostas emafirma Seven UP Nehterland BV rahalise sissemakse aktsiakapitali summas 9,9 miljonit USA dollarit ehk 120,5 miljonit Eesti krooni.
Kõige enam müügitulu 114,6 miljonit krooni teenis Pepsico Eesti Leedu tütarettevõte, mis oli 16,2 miljonit krooni rohkem kui möödunud 2007. aastal.
77,3 miljonit krooni müügitulu teenis Läti tütarfirma ning kõige vähem ehk 70,6 miljonit krooni müügitulu tuli Eestist. Müüdud toodete lõikes teenis enim müügitulu Lay’s.
Ettevõtte plaanid 2009. aastaks on majandusaasta aruande kohaselt kasvatada Baltikumis Lay’s ja Cheetos brändi kategoorias soolaste suupistete müüki. Soolaste ja magusate suupistete müüki plaanitakse suurendada 9% ehk 4654 tonni. Ka on grupil plaanis investeerida tark- ja riistvara süsteemi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 20:06
Prisma võitleb säästliku töörõivateenuse abil tekstiilijäätmetega
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele