Prisma Peremarket langetas piima hinna
tasemele 3,70, Rimi Eesti Food otsustas aga mitte jätkata piima hinna kunstlikku
alandamist, sest soovib vältida piima hinna edasisest langemisest tulenevaid
negatiivseid tagajärgi.
Rimi kauplustes maksab tänasest odavaim kilepiim jälle tavapäraselt 4,90. Säästumarketid müüvad kampaania korras 29. septembrini liitrist piima hinnaga 3,90.
Prisma Peremarket langetas piima hinna tasemele 3,70, hinnalangus tuleb Prisma kasumi arvelt ning hinnasõjaga ei survestata tootjaid ega põllumehi, toonitas ettevõte. Kaubandusdirektor Sari Hujaneni sõnul on Prisma lubanud oma klientidele püsivalt kõige soodsamat hinnataset, sest selle lubaduse täitmiseks on ostukorvi toodete hinnad lastud isegi sisseostuhindadest madalamaks.
Rimi teatas täna hommikul, et ta lõpetab piimasõja, Prisma Peremarket langetas piima hinna aga tasemele 3,70. "Kuigi piim on meedias hetkel kõige enam tähelepanu saanud, pakume turu kõige odavama hinnaga kõiki põhitoiduaineid" ütles Prisma Peremarketi kaubandusdirektor Sari Hujanen. Hujanen kinnitas, et Prisma hinnalangus tuleb ettevõtte kasumi arvelt, mitte tootjate ega põllumeeste survestamise teel.
Oma lubaduse täitmiseks on Prisma viimase nädala jooksul langetanud enam kui 600 toote hindu. „Lisaks piimale jälgime igapäevaselt kõikide põhitoiduainete hindu,“ lisas Hujanen.
Rimi ja Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja ütles, et piima hinna langetamine tõi küll esimestel päevadel kaasa suurenenud müügi, ent tõi ka palju negatiivset kriitikat. Kliendid ütlesid, et nad eelistaksid, et inimesi ei ahvatletaks odava piima hinnaga kaasa aitama põllumeeste survestamisele.
Rimi Eesti Food turundus-ja kommunikatsioonijuhi sõnul oli piima hinna langetamine osa tegevustest, mis võeti ette Säästumarketi kliendilubaduse täitmiseks olla hinnaliider. Ta selgitas, et septembri alguses alandati mitmete kaupade hindu ja alustati teiste kaupluste kampaaniahindade kohandamist Säästumarketi sortimendis olevatele toodetele. „Lihtsalt piima hinna langetamine sai suurima tähelepanu osaliseks.“
Mägioja ütles, et eesmärk ei olnud alustada piimahinnasõda ja põhjustada sellest tulenevaid negatiivseid tagajärgi. „Tänases päevas näeme, et mitmed kaupluseketid on valmis hakkama meiega võidu piima hinda langetama, kuid sellises sõjas ei saa olla võitjaid," sõnas ta.
Seotud lood
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele