• 24.09.09, 09:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liviko alustab eksporti Jaapanisse

AS Liviko avab täna lahjade jookide liini, millesse investeeriti 20 miljonit krooni ning mis avas Liviko toodetele ka Jaapani turu, kuhu täna läheb esimene partii, teatas ettevõte.
AS Liviko kinnitusel on toodete eksport Jaapani turule võimalik ainult tänu uuele lahjade jookide liinile, mis laseb järgida Euroopa nõuetest erinevat, Jaapani seadustele ja tervisekaitse nõuetele vastavat keerukat tootmistehnoloogiat. Ekspordi alustamiseks Jaapanisse on AS Liviko teinud eeltööd alates 2006. aastast.
„Võimalus kangete alkohoolsete jookide kõrval ka lahjasid alkohoolseid jooke ise valmistada annab tuntava positiivse arengu toodete kvaliteedis ja kvaliteedi kontrollis. Samuti on nüüdsest tootearenduse võimalused märgatavalt suuremad ja klientide ning tarbijate ootuste täitmine paindlikum,“ rääkis pressiteates ettevõtte uutest võimalustest Liviko juhataja Janek Kalvi.
Lahjade jookide liini puhul on universaalse tootmisliiniga, mis võimaldab villida alkohoolseid ja ka mittealkohoolseid jooke nii klaas- kui ka plastpudelitesse. Liini maksimaalne tootmisvõimsus on kuni 10 miljonit liitrit aastas.
Uue tootmisliini seadmed tarnis AS Liviko peamiselt Itaaliast, Saksamaalt ja Soomest, liini paigaldamisel ja torusüsteemide väljaehitamisel kasutas Liviko Eesti firmade tööd.
AS Liviko eksportis 2008. aastal 3 miljonit liitrit alkohoolseid jooke, mis moodustas veerandi omatoodangust. AS Liviko senised tähtsamad eksportturud on Läti, Leedu, Venemaa, Ukraina, Soome ja USA, millele on nüüd lisandunud ka Jaapan.
AS Liviko on 111-aastaste traditsioonidega 25. septembril 1898. aastal asutatud kvaliteetalkoholi tootja. AS Liviko on nii Eestis, Lätis kui ka Leedus välja arendanud alkoholi distributsiooni- ja hulgimüügivõrgu, mille kaudu turustatakse omatoodangu kõrval maaletoodavaid brände ka teistelt maailma kvaliteetalkoholi tootjatelt. AS Liviko annab Eestis tööd 201 inimesele, Lätis 110 ja Leedus 76 inimesele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele