Autor: Kaubandus.ee • 8. oktoober 2009
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

KUIDAS meelitada klienti poodi?

Praegu aitavad soodushind, allahindlus, mõni hinnale orienteeritud ralli küll klienti poodi meelitada, kuid vähem tähtsaks ei tohi pidada poe ja vaateakna kujundamise rusikareegleid ning oskust panna oma kaup ennast ise müüma.

Kaupluse vaateaken Tallinnas Uuel tänaval"Mis seal salata, hinnakampaaniad on praegu kõige mõjusamad. Kuid kui tegemist pole säästupoega, kes positsioneeribki end hinnaliidrina, tuleks nendega siiski piiri pidada," ütles ABC Kinga turundusjuht Anne-Liis Ostov.

"Seetõttu on oluline meeles pidada oma pikaajalisi eesmärke ja mitte brändikuvandit devalveerida," lisas ta.

Ostovi sõnul tasub hinnakampaaniale pakkuda teisi alternatiive, nagu ostuga kaasa antav sooduskupong järgmiseks ostuks või toote ostmise korral võimalus saada teine soodsamalt.

Kuigi Ostov tunnistab mitmekülgse reklaami ja erinevate kanalite vajadust, on ta kindel, et jaekaubanduses on ja jääb mõjusaimaks reklaamikanaliks ja brändiväärtuste kandjaks poe müügikeskkond ise.

Loe artikli täisversiooni siit . Sisenemiseks vajaliku päevapileti saad osta siit .

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757