Kaubandus.ee  • 8. oktoober 2009
Jaga lugu:

KUIDAS meelitada klienti poodi?

Praegu aitavad soodushind, allahindlus, mõni hinnale orienteeritud ralli küll klienti poodi meelitada, kuid vähem tähtsaks ei tohi pidada poe ja vaateakna kujundamise rusikareegleid ning oskust panna oma kaup ennast ise müüma.

Kaupluse vaateaken Tallinnas Uuel tänaval"Mis seal salata, hinnakampaaniad on praegu kõige mõjusamad. Kuid kui tegemist pole säästupoega, kes positsioneeribki end hinnaliidrina, tuleks nendega siiski piiri pidada," ütles ABC Kinga turundusjuht Anne-Liis Ostov.

"Seetõttu on oluline meeles pidada oma pikaajalisi eesmärke ja mitte brändikuvandit devalveerida," lisas ta.

Ostovi sõnul tasub hinnakampaaniale pakkuda teisi alternatiive, nagu ostuga kaasa antav sooduskupong järgmiseks ostuks või toote ostmise korral võimalus saada teine soodsamalt.

Kuigi Ostov tunnistab mitmekülgse reklaami ja erinevate kanalite vajadust, on ta kindel, et jaekaubanduses on ja jääb mõjusaimaks reklaamikanaliks ja brändiväärtuste kandjaks poe müügikeskkond ise.

Loe artikli täisversiooni siit . Sisenemiseks vajaliku päevapileti saad osta siit .

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt