Eesti turg ja tööefektiivsus on väikesed ja palju asju tehakse siiani käsitsi, mistõttu kasvavad ka kulutused, rääkis DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.
„Palju asju tehakse siin siiski veel käsitsi, mis kajastub ka kuludes. Kui aga näiteks Eesti toidutootjalt 5-10 protsenti hinda alla räägitaks, siis julgen kahelda, et see täielikult tarbijalt küsitavates hindades kajastuks. Võib-olla väike osa,“ rääkis Kivimurd.
„Tarbija seisukohalt on muidugi meeldiv, mida rohkem neid on. Kuigi samas, nimi ja logo värv kettidel küll erineb, kuid saadav toode on suuresti sama. See iseenesest, kui meil oleks vähem kette, meid rahvusvaheliste varustajatega hinnaläbirääkimisel ilmselt ei aitaks,“ lisas Kivimurd.
Kivimurd vastas päevaküsimusele - kas meil on liiga palju supermarketeid?
Päevaküsimus oli ajendatud Kanada kaubandusprofessor arvamusest, et meie jaeturul on liiga palju supermarketeid ja hüpermarketeid ja seetõttu pole jaemüüjatel suurt mõju varustajate üle ja hinnad kerkivad.
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.