Kaubandus.ee  • 21. jaanuar 2010
Jaga lugu:

Kivimurd: Eesti murelaps on turu väiksus

Eesti turg ja tööefektiivsus on väikesed ja palju asju tehakse siiani käsitsi, mistõttu kasvavad ka kulutused, rääkis DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.

„Palju asju tehakse siin siiski veel käsitsi, mis kajastub ka kuludes. Kui aga näiteks Eesti toidutootjalt 5-10 protsenti hinda alla räägitaks, siis julgen kahelda, et see täielikult tarbijalt küsitavates hindades kajastuks. Võib-olla väike osa,“ rääkis Kivimurd.

„Tarbija seisukohalt on muidugi meeldiv, mida rohkem neid on. Kuigi samas, nimi ja logo värv kettidel küll erineb, kuid saadav toode on suuresti sama. See iseenesest, kui meil oleks vähem kette, meid rahvusvaheliste varustajatega hinnaläbirääkimisel ilmselt ei aitaks,“ lisas Kivimurd.

Kivimurd vastas päevaküsimusele - kas meil on liiga palju supermarketeid?

Päevaküsimus oli ajendatud Kanada kaubandusprofessor arvamusest, et meie jaeturul on liiga palju supermarketeid ja hüpermarketeid ja seetõttu pole jaemüüjatel suurt mõju varustajate üle ja hinnad kerkivad.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt