• 05.03.10, 20:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rimi peab reisikampaania partnereid usaldusväärseiks

Rimi Tudish Piip kampaania reisi- ja spaapakettide partnerid on majanduslikult kindlal järjel ja suudavad kõik reisid reaalselt  ellu viia, teatas Rimi Eesti Food pärast partnerite täiendavat taustakontrolli, mis oli tingitud konkureeriva jaeketi kampaanias osalenud Laulasmaa SPA ootamatust pankrotist.
Laulasmaa SPA paketid Rimides müügil ei ole ning osalevad spaad on jätkusuutlikud, kinnitas Rimi.
Rimi Eesti Food turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul on Rimil   oma  kampaania partnerite valikus täiendav kindlus tänu kampaaniapakkumisi vahendavale reisibüroole Estravel, mis tegeleb reisi- ja spaapakettide edasimüügiga igapäevaselt ning valib väga hoolsalt oma koostööpartnereid.
Ettevõtte sõnul on kevadkampaania reisipakettide müügid esimesel kahel päeval sarnased sügisese kampaania algusega. Kahel esimesel päeval on kõige populaarsemaks reisikampaania tooteks olnud Tallinn-Helsinki-Tallinn Viking Line laevapilet, mida on müüdud juba üle 500. Lisaks laevapiletitele müüb Rimi Tudish Piip kampaania raames pakette Grand Rose, Meresuu, Meriton ja Pühajärve spaasse, Estonian Airi ja Czech Airlinesi soodsaid lennupileteid ning reisipakette Türki, Egiptusesse, Maltale ja Mallorcale. Spaapakette on müüdud esimestel päevadel saja ringis.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele