Kaubandus.ee  • 5. märts 2010
Jaga lugu:

Rimi peab reisikampaania partnereid usaldusväärseiks

Rimi Tudish Piip kampaania reisi- ja spaapakettide partnerid on majanduslikult kindlal järjel ja suudavad kõik reisid reaalselt  ellu viia, teatas Rimi Eesti Food pärast partnerite täiendavat taustakontrolli, mis oli tingitud konkureeriva jaeketi kampaanias osalenud Laulasmaa SPA ootamatust pankrotist.

Laulasmaa SPA paketid Rimides müügil ei ole ning osalevad spaad on jätkusuutlikud, kinnitas Rimi.

Rimi Eesti Food turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul on Rimil   oma  kampaania partnerite valikus täiendav kindlus tänu kampaaniapakkumisi vahendavale reisibüroole Estravel, mis tegeleb reisi- ja spaapakettide edasimüügiga igapäevaselt ning valib väga hoolsalt oma koostööpartnereid.

Ettevõtte sõnul on kevadkampaania reisipakettide müügid esimesel kahel päeval sarnased sügisese kampaania algusega. Kahel esimesel päeval on kõige populaarsemaks reisikampaania tooteks olnud Tallinn-Helsinki-Tallinn Viking Line laevapilet, mida on müüdud juba üle 500. Lisaks laevapiletitele müüb Rimi Tudish Piip kampaania raames pakette Grand Rose, Meresuu, Meriton ja Pühajärve spaasse, Estonian Airi ja Czech Airlinesi soodsaid lennupileteid ning reisipakette Türki, Egiptusesse, Maltale ja Mallorcale. Spaapakette on müüdud esimestel päevadel saja ringis.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt