Kaubandus.ee  • 22. märts 2010
Jaga lugu:

Lihavainen: tõusu üheks mootoriks on inimeste usk

Majanduse numbrite liikumisi mõjutab alati palju ka inimeste usk - Eesti majandustõusu üks suur mootoreid oli inimeste usk, et Eestil ja Eesti inimestel läheb hästi, mis andis neile kindlust tarbida ja seeläbi kasvatada majandust veelgi, märkis Prisma juht Janne Lihavainen.

"Kuigi igasugune ennustamine on tänamatu töö, oleme tuleviku suhtes siiski pigem optimistlikud. Majanduse numbrite  liikumisi mõjutab alati palju ka inimeste usk - Eesti majandustõusu üks suur mootoreid oli inimeste usk, et Eestil ja Eesti inimestel läheb hästi, mis andis neile kindlust tarbida ja seeläbi kasvatada majandust veelgi. Ka tänase majanduslanguse taga on inimeste kartus. 85%l inimestest on ju endiselt töö olemas, kuid ka need inimesed on oma kulutusi tehes ettevaatlikud," vastas Lihavainen küsimusele, kuidas hoida üleval positiivset vaimu majanduse taastumise osas ja kas "paremasse homsesse" uskumine võiks avaldada ettevõtlusele paremat mõju.

Prisma Peremarket on oma tulude poole pealt hetkel samal tasemel, mis aasta tagasi kevadel. "Võrreldes eelmise aastaga on kulud kahanenud, kuid suur osa kokkuhoiust tuleb selle arvelt, et oleme muutnud oma protsesse veelgi efektiivsemaks. Kui vaadata tulude poolt, siis oleme oma müügiindeksitega eelmise aasta kevadega samal tasemel, mis on hea tulemus, arvestades kui palju on viimase aasta jooksul kasvanud näiteks töötute arv," märkis Lihavainen.

"Võrdleme müügiindekseid aasta baasil. Positiivne on see, et võtame stabiilselt juurde turuosa. Oleme äärmiselt keskendunud oma kaupluste soodsale hinnatasemele ja tänases turusituatsioonis on see kindlasti üks meie trumpe. Kui tuua mõningaid näiteid kulude muutusest, siis näiteks üldised halduskulud on meil eelmise aastaga võrreldes langenud pea 15%," lisas ta.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt