Kristiine Kaubanduskeskus tutvustab end Tallinna ühistranspordis kaks kitarriga noormeest, tegu on Eestis uudse ametiga – laulvate reklaampostidega.
Pikka aega muusikaga tegelenud Reigo Männistel ja Oliver Aunveril tekkis raskel ajal lisaraha teenimiseks mõte oma laulu ja pillimänguoskust innovaatilisel moel ära kasutada. Poisid konsulteerisid oma reklaamibüroos töötava tuttavaga, kes leidis esimeseks kliendiks Kristiine Kaubanduskeskuse, mis tutvustab hetkel oma Sõbrakaardi nime kandvat kliendikaarti.
Nüüd käivadki noored pillimehed Tallinnas ringi ja jagavad laulu saatel reklaaminfot. Tegu on sõbraliku ja lõbusa ettevõtmisega, kuid Eesti inimesed suhtuvad ametisse väga erinevalt.
Seotud lood
Tänavu 100. tegevusaastat tähistav Rentokil on üle maailma tuntud kahjutõrjeettevõte, millel on ligi 100 000 töötajat enam kui 80 riigis. Eestis on Rentokil aidanud toitlustus- ja majutusasutustel ning catering-firmadel korda luua ja hoida juba üle 20 aasta.