Autor: Kaubandus.ee • 28. märts 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kristiine Keskus reklaamib end trollis kitarristidega

Kristiine Kaubanduskeskus tutvustab end Tallinna ühistranspordis kaks kitarriga noormeest, tegu on Eestis uudse ametiga – laulvate reklaampostidega.

Pikka aega muusikaga tegelenud Reigo Männistel ja Oliver Aunveril tekkis raskel ajal lisaraha teenimiseks mõte oma laulu ja pillimänguoskust innovaatilisel moel ära kasutada. Poisid konsulteerisid oma reklaamibüroos töötava tuttavaga, kes leidis esimeseks kliendiks Kristiine Kaubanduskeskuse, mis tutvustab hetkel oma Sõbrakaardi nime kandvat kliendikaarti.

Nüüd käivadki noored pillimehed Tallinnas ringi ja jagavad laulu saatel reklaaminfot. Tegu on sõbraliku ja lõbusa ettevõtmisega, kuid Eesti inimesed suhtuvad ametisse väga erinevalt.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757