• 01.04.10, 20:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mis tagab uuele tootele edu?

Ehkki rusikareegleid on raske välja tuua, peavad ettevõtted uue toote edukuse üheks põhjuseks tasakaalu tarbijale juba tuttava ning uue vahel, kus kvaliteet vastaks toote hinnale.
Uute maitsete väljatöötamisel jälgib Kalev Chocolate Factory, et säilitataks tasakaal juba tuttava ja uuendusliku vahel, rääkis Äripäevale magusatootja turundusjuht Alice Kannel. Liiga trendikaid ja erilisi maitseid ei pruugi tarbijad tema sõnul omaks võtta, kuid liiga tavapärane ei tekita jälle huvi proovida.
Müügiedu sõltub praeguses majandusolukorras eelkõige tootest ja maitseelamusest, sh sellest, mis sihtrühmale on toode planeeritud, milline on kvaliteedi-hinna suhe, toote uudsus, innovaatilisus ja tarbimismugavus, avaldas edu saladusi Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektor Liina Jaanson. Rakvere Lihakombinaadi kogemus näitab, et edulugu võib alata ka n-ö täiesti tühjalt kohalt.
Rahvusvahelise uuringufirma AC Nielseni hinnangul peaks uus toode olema turul läbilöömiseks oma omadustelt hea ja kvaliteetne, hästi kättesaadav ja nähtav. Hind peaks vastama toote väärtusele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele