Ligikaudu 100 miljoni kroonise aastakäibega Oskar LT lähiajal hindu ei tõsta, ehkki statistika näitab 11 kuu järel taas hinnatõusu ning ootus edasiseks hinnatõusuks on suur.
„See on keskmine hinnatõus, mis statistika näitab. Meil küll hetkel hindu tõsta plaanis pole, sest nõudlus on niigi madal. Kui me hinda tõstaks, ei ostetaks ilmselt üldse. Konkurents on muidugi ka terav,“ vastas Parik küsimusele, kas lihatööstus kavatseb lähiajal hinda tõsta.
Parik lisas, et 2009. aastal suurendas Oskar LT turuosa 12%, kasvatades nii käivet kui ka tootmismahtu. Kasum jäi samas tunamullusest tagasihoidlikumaks, kuid ettevõte oli siiski omadega plussis.
„Loodame tänavu samal tasemel müüa kui mullu, plaanid on muidugi suuremad,“ sõnas Parik 2010. aasta kohta, mis algas Oskar LT-le müüginumbrite suhtes üsna tagasihoidlikult.
2008. aastal kasvatas Oskar LT käibe 71,6 miljonilt kroonilt 89,5 miljonile kroonile. Kasum langes 2,4 miljonilt 1,8 miljonile kroonile.
Seotud lood
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.
Enimloetud
6
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Hetkel kuum
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Eesmärk vähendada ka liiklusummikuid ja heitgaase.
Tagasi Kaubandus esilehele