Autor: Kaubandus.ee • 20. aprill 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Klaas sattus Fazeri leiva partiisse töötaja eksimuse tõttu

Fazeris läbiviidud uurimine on praeguseks selgitanud, et Lääne-Eestis Fazeri Mustast leivast leitud klaasikillud sattusid leivapartiisse töötajapoolsel turvanõuete eiramisel.

„Oleme jõudnud tulemuseni, et meie Tallinna tehase töötaja, kes viibis selle partii leivataigna valmistamise juures ei järginud reegleid, mis puudutavad lahtiste esemete toomist tehasesse. Nõnda sai võimalikuks, et hooletult asetatud prillid kukkusid taignasse ning purunenud klaas jõudis leiva sees inimesteni,“ selgitas Fazer Eesti müügidirektor Kristjan Kongo.

Ettevõtte sõnutsi on nad saanud meeldejääva õppetunni. „Meie jaoks kõlab uskumatuna, et töötaja ei teavitanud õigeaegselt tootmise eest vastutavaid isikuid, kes oleksid saanud selle partii küpsetamise seisma panna. Usume siiski, et seda ei tehtud pahatahtlikkusest, vaid inimliku eksituse tõttu. Oleme omalt poolt veelgi karmistanud lahtisi objekte puudutavaid turvareegleid ning töötajaid täiendavalt teavitanud,“ rääkis Kongo.

Fazer vabandab veelkord oma klientide ja tarbijate ees ning tänab neid, kes on ühendust võtnud selleks, et ettevõttele toetust avaldada.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700