Autor: Kaubandus.ee • 21. aprill 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ettevõtja: kaubandusketid tähtsustavad liialt hinda

Kaubandusketid tähtsustavad kõige rohkem kauba hinda, kuid näiteks toidu puhul on kliendi jaoks tähtsam hoopis selle värskus ja kvaliteet, ütles AS Põltsamaa Felix juhataja Anti Orav.

"Hind on rakendatud kaubanduskettide omavahelise võitluse vankri ette. Oleme välja jõudnud sinna, et liiga paljud kaubandusketid üritavad näidata ennast kui kõige odavamat, aga see ei ole ju võimalik," rääkis Orav ETV saates "Terevisioon."

Orava sõnul näitas jaanuaris valminud konjuktuuriinstituudi uuring, et üle poole tarbijatest tahavad odava kauba asemel valikut ning kvaliteeti. Inimesed eelistavad uuringu tulemusel värsket ning harjumuspärase maitsega toitu, lisas Orav.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757