• 04.05.10, 19:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maxima juht ei usu eurost tulenevasse hinnatõusu

Jaekaubanduses on nii tihe konkurents, et see ei võimalda eurole üleminekul hindu tõsta, ütles Maxima Eesti tegevdirektori Renatas Vaitkevicius.
"Esmatarbekaupade müüjatel pole sellise lepinguga liitumiseks tegelikult põhjust," kommenteeris Maxima Eesti tegevdirektori Renatas Vaitkevicius lepet, millega ühinejad lubavad, et ei tõsta eurole üleminekul salamahti hinda.
"Tarbija jälgib väga teraselt hindu ja reageerib kohe ka väikestele muutustele. Turg reguleerib ennast kõrge konkurentsi tõttu jaekaubanduses nii praegu kui ka pärast euro tulekut piisavalt hästi. Kuni täheldame siseturul selles sektoris enamasti vaid vähenevaid käibeid ja kasumite langust, pole mõtet hindade kunstlikust kergitamisest seoses euroga rääkida," põhjendas ta. "Jaeketid võivad liitumisega vaid vähendada osade tarbijate skeptilisust euro suhtes, kuid ka see ei näi Eestis suur probleem olevat."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele