Jaga lugu:

Tuborg haaras 1,5 kuuga 17% premium-õlle turust

Saku Õlletehas on müünud pooleteise kuuga Eestis 1,2 miljonit pudelit maailmas populaarset premium-klassi õllebrändi Tuborg, millega hõivati 17% premium-klassi õlleturust.

Saku Õlletehase müügidirektori Margus Kasteini sõnul tõi uus bränd maailmaklassi õlled eestlastele lähemale ja kasvatas premium-õlle turuosa tervikuna. "Rõõm on näha, et eestimaalased hindavad lisaks kvaliteetsele kodumaisele õllele ka tunnustatud rahvusvahelist brändi. Tuborg on olnud kiire tõusja pea igal turul, kuhu õllebränd sisenenud on ning Eesti ei jää selles osas sugugi teistele alla," sõnas ta.

Kastein lisas, et Saku on Tuborgi müügitulemustega väga rahul. "Pooleteist kuu müük annab tunnistust sellest, et eestimaaalsed on uue õlle hästi vastu võtnud – pea iga eestimaalane on joonud pudeli Tuborgi õlut," kinnitas ta.

Tuborg on lühikese ajaga tõusnud üheks kõige populaarsemaks õllemargiks maailmas. Viimase viie aasta jooksul on Tuborgi tootmine suurenenud 79% ning 2008. aastal ületas see miljardi liitri piiri. Uutel turgudel nagu Norra, Horvaatia ja Venemaa kuulub Tuborgile ligi 30% kasumlikust premium-õlle segmendist. Tuborgi õlu on müügil rohkem kui 70 erinevas riigis.

Tuborgi hakati tootma Taanis 1873. aastal. Selle aja esimene pilsner-tüüpi õlu pakendati äratuntavasse rohelisse pudelisse. Tuborg sisaldab 4,6% alkoholi.

Saku Õlletehas on Carlsbergi kontserni kuuluv Eesti vanim ja suurima turuosaga õlletööstus.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt