Saku Õlletehas on müünud pooleteise kuuga Eestis 1,2 miljonit pudelit maailmas populaarset premium-klassi õllebrändi Tuborg, millega hõivati 17% premium-klassi õlleturust.
Saku Õlletehase müügidirektori Margus Kasteini sõnul tõi uus bränd maailmaklassi õlled eestlastele lähemale ja kasvatas premium-õlle turuosa tervikuna. "Rõõm on näha, et eestimaalased hindavad lisaks kvaliteetsele kodumaisele õllele ka tunnustatud rahvusvahelist brändi. Tuborg on olnud kiire tõusja pea igal turul, kuhu õllebränd sisenenud on ning Eesti ei jää selles osas sugugi teistele alla," sõnas ta.
Kastein lisas, et Saku on Tuborgi müügitulemustega väga rahul. "Pooleteist kuu müük annab tunnistust sellest, et eestimaaalsed on uue õlle hästi vastu võtnud – pea iga eestimaalane on joonud pudeli Tuborgi õlut," kinnitas ta.
Tuborg on lühikese ajaga tõusnud üheks kõige populaarsemaks õllemargiks maailmas. Viimase viie aasta jooksul on Tuborgi tootmine suurenenud 79% ning 2008. aastal ületas see miljardi liitri piiri. Uutel turgudel nagu Norra, Horvaatia ja Venemaa kuulub Tuborgile ligi 30% kasumlikust premium-õlle segmendist. Tuborgi õlu on müügil rohkem kui 70 erinevas riigis.
Tuborgi hakati tootma Taanis 1873. aastal. Selle aja esimene pilsner-tüüpi õlu pakendati äratuntavasse rohelisse pudelisse. Tuborg sisaldab 4,6% alkoholi.
Saku Õlletehas on Carlsbergi kontserni kuuluv Eesti vanim ja suurima turuosaga õlletööstus.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.