Autor: Kaubandus.ee • 3. juuni 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Veebipood laseb hinnapäringuga hinda alla

Eestis on patenteeritud unikaalne kaubandussüsteem bum.ee, mis alandab tasuliste hinnapäringute tulemusel müüdava toote hinda.

Eesti on ennast juba ammu positsioneerinud kui kõrgelt arenenud infotehnoloogiaga riik ja seetõttu on loomulik, et uudsel põhimõttel baseeruv online-kaubandussüsteem sai patenteeritud just siin, teatas bum.ee.

„Selle kaubanduspinna idee tekkis umbes kaks aastat tagasi. Kuigi esmapilgul tundub selle töö põhimõte üsna lihtne, pidime looma kõigepealt suurepärane meeskond oma idee elluviimiseks. Innovaatilisele ärimudelile pani õla alla ka mõjuvõimas rahvusvaheline ettevõtte, tänu millele omandati kõik vajalikud rahvusvahelised patendid ning otsustati käivitada antud lahendus ka sellistes riikides nagu Jaapan, Hiina ja USA,“  kommenteeris bum.ee projekti looja Dennis Nepomniashy.

Bum.ee pakub praegu mobiiltelefone, arvuteid, sporditooteid, puhkusereise ja muud trendikaupa. Iga toote juures kuvatakse selle hind poes.

Alandatud hinna vaatamine maksab aga 10 krooni pluss telefonikõne hind vastavalt potentsiaalse ostja mobiilioperaatori hinnakirjale.

"Et varjatud hinda näha, on kliendil vaja kulutada 10 krooni, sooritades pangaülekanne, helistades või SMSi saates. Eraldi peaks märkima, et see unikaalne süsteem, mis lubab toote hinda telefonikõne abil avada, töötati välja spetsiaalselt bum.ee projekti jaoks. Iga hinnavaatlusega alaneb hind 10 krooni võrra," selgitas Nepomniashy süsteemi toimimist.

bum.ee teenib komisjonitasu müügisummalt, millega toode ostja leiab. SMSidest ja telefonikõnedest portaal kasu ei lõika.

Bum.ee teenust kasutades ei kaota potentsiaalne ostja midagi, sest poodi minekuks tuleb tal tegelikkuses rohkem kulutada, kasvõi ainuüksi transpordile. Bum.ee eelis tavaliste kaupluste ees on see, et mida rohkem internetis hinda vaadetakse, seda soodsamaks see ostjale muutub. Internetipoe avalehel saab alati näha tooteid, mida kõige sagedamini vaadetakse ning mille hind kõige kiiremini alaneb.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757