• 20.07.10, 15:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maksimarketid kahandasid ETK käivet

Kui ETK Grupi teised ketid kasvatasid käivet, siis ühe poe võrra väiksema Maksimarketite keti käive kahanes peaaegu viiendiku.
ETK Grupi esimese poolaasta netokäive oli 2,6 miljardit krooni, vähenedes möödunud aasta sama ajaga võrreldes 7,6 protsenti.
Grupi suurimat käivet näitas esimesel poolaastal 1,21 miljardi kroonise netokäibega kauplustekett Konsum, kasvades möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 5,1%. Ketti kuulub 63 kauplust.
A ja O keti netokäive oli esimesel poolaastal 592 miljonit krooni, kasvades möödunud aasta sama perioodiga võrreldes 1,3 protsenti. A ja O ketti kuulub 160 kauplust, mis on 4 kauplust enam kui möödunud aasta samal perioodil
Maksimarketite netokäive esimesel poolaastal oli 394 miljonit krooni, vähenedes eelmise aastaga võrreldes 19,6 protsenti. Maksimarketite arv on 1 kaupluse võrra vähenenud, nüüd 7 kauplust.
Mitteketikaupluste arv on eelmise aasta sama perioodiga võrreldes vähenenud 8 kaupluse võrra.
ETK juhatuse esimehe Kati Kusmini sõnul ei ole grupp eelmise aasta taset veel saavutanud, kuid langustempo on aeglustunud iga kuuga. „Eesti Konjuktuuriinstituudi tarbijabaromeetri andmetel on meie tarbijate kindlustunne alates kriisi madalpunktist küll paranenud, kuid paljude perede rahaline olukord on tasakaalus vaid tänu oluliselt piiratud kulutustele,“ kommenteeris Kusmin.
ETK Grupis tegutseb 19 tarbijaühistut üle Eesti, kelle klientomanikeks on 82 444 ühistute liiget. ETK-le kuuluvad Maksimarketi, Konsumi, A ja O, E-Ehituskeskuse, Säästu, Meieri ja Säästukaardi kaubamärgid.
Tallinna Kaubamaja kontserni 2010. aasta I poolaasta auditeerimata käive
oli 3,0 miljardit krooni, kahanedes aastaga 5,5%, 2009. aasta sama aja käive oli 3,2 miljardit krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele