Laienemise ja ehitamise tõttu on Kristiine keskuse müüginumbrid möödunud aastast paarkümmend protsenti maas, rääkis Kristiine Kaubanduskeskuse ASi juht Allan Remmelkoor.
"Meil on statistikat keeruline kommenteerida, kuna käib keskuse laiendamine. Meie number on keskmisest allpool, aga see on sellest, et meile on raskem tulla ja parkida," ütles Remmelkoor reedel avaldatud kaubandusstatistika kohta, mis rääkis 7%lisest langusest.
"Tõsi, juuni oli kehvem kui maikuu. Natuke sõltub see pühade pikkusest, natuke ilmast ja et inimesed on linnast ära sõitnud," lisas Remmelkoor.
Ta märkis, et võrreldes möödunud aastaga on Kristiine keskuse 2009. aasta esimese poolaasta käive paarkümmend protsendi võrra maas. "Eks vaatab, kuidas sügisel läheb, kui end jälle tippvormi saame. Praegu julgen küll arvata, et tarbimine elavneb. Oleme praegu stabiilselt põhjas või isegi juba tõusu serval," lausus Remmelkoor.
Seotud lood
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.
Enimloetud
1
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
4
Esikoha võitja ei tahtnud öelda, kus nende pood asub
Viimased uudised
PwC vandeaudiitorid: negatiivne omakapital ei ole vastavuses äriseadustikuga
Hetkel kuum
Osanike vahel olid pikalt suured erimeelsused. “Terve linn teadis seda”
Kahel värskel juhil CV-s ühine Barboras töötamine
Omanik: keegi ei soovi pikalt pidada kahjumis äri
Tagasi Kaubandus esilehele