• 05.09.10, 13:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Shreki klaasid said ammu enne kampaania lõppu otsa

Kleepsude vastu vahetatavad Shreki klaaside komplekti kuuluvad kassi klaasid lõppesid R-Kioskitest juba augusti keskpaigaks, kuid teisedki klaasid olid otsas enne kampaania lõppu.
Sellist kassi klaaside rabamist ei osanud keegi ette näha, tunnistas Rautakirja Estonia kioskikaubanduse divisjoni turundusjuht Mart Rammo Äripäevale.
14. juunil alanud ja 5. septembril lõppeva kampaania kleebiseid soetati miljoneid, välja andsid R-Kioskid neid üle 2 miljoni. Tellitud oli 66 000 nelja erineva pildiga klaasi, millest oli neljapäevase seisuga välja antud üle 99%, täpsustas Rammo.
Küsimusele, millises mahus aitas Shreki-kampaania R-Kioski käivet tõsta, ei osanud Rammo veel vastata. "Seda on väga raske hinnata, kuna enne Shreki kampaania algust lõppes just eelmine R-kioski kogumiskampaania ja samuti käis eelmise aasta suvel üks teine kampaania. Kampaanaitoodete käive tõusis kindlasti, aga täpsemad analüüsid on veel töös," lausus ta.
Päris üks ühele mängukoerte, koera- ja kassipildiga tasside, pallide ja Shreki klaaside kampaaniaid võrrelda ei saa, leidis Rammo, kuna klaaside kogumiskampaania oli varasematest lühem ja teiseks ka kõige aktuaalsem, kuna samal ajal jooksis kinodes Shreki multikas. "Kindlasti oli kampaania edukas," lisas turundusjuht.
Kus Shreki klaase kampaania lõpuni jätkus, Rautakirja Estonia ei avaldanud. "Kõikidel kleepsukaartidel on kirjas, et kleepsukaarte saab klaasidevast vahetada 14.06.2010-05.09.2010 või kuni klaase jätkub," märkis ettevõtte turundusspetsialist Gisela Sau.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele