• 14.09.10, 10:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ivo Nikkolo kasvatas esimesel poolaastal müüki 14%

Esimesel poolaastal suurenes Ivo Nikkolo jaemüük eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 14% võrra. Sügise algul täitub Ivo Nikkolo kaubamärgil teine tegevusaasta Läti turul, mille jooksul on sealsed müüginumbrid enam kui kahekordistunud.
Läti on Ivo Nikkolo kaubamärgi uusim turg, mille müügitulu ulatus mullu 5,1 miljoni kroonini. Brändi esimene kaupluse Lätis avati 2008. aasta sügisel Spice kaubanduskeskuses, millele lisandus selle aasta  aprillis teine kauplus moele fokusseeritud Galerija Centrs keskuses Riia vanalinnas.
„Teise kaupluse avamine on suurendanud brändi Läti müüginumbreid enam kui kaks korda. Galerija Centrs on poole aastaga tõusnud Ivo Nikkolo üheks edukaimaks kaupluseks, mida on tänaseks külastanud pea 14 000 klienti,“ ütles Baltika Grupi jaekaubandusdivisjoni direktor Maire Milder.
„Ivo Nikkolo on majanduskriisist hoolimata suutnud jätkata kasvu kõikidel oma turgudel. Tänavu esimese poolaastaga suurenes kaubamärgi  jaemüük eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 14% võrra, ulatudes 21,9 miljoni kroonini,“ lisas Milder.
Kaubamärgi turundusjuhi Mervi Lille sõnul on edu taga hoolikalt valitud müügikohad, eristuv turundus ning muidugi unikaalne kollektsioon ja selle limiteeritud kogused. „Brändi austajate seas on paljud Läti tuntud avaliku elu tegelased, teiste seas ka presidendiproua. Täna lahkub Ivo Nikkolo kauplusest iga neljas klient ostuga, mis on disainerbrändi kohta harukordselt hea tulemus,“ lisas Lill.
Ivo Nikkolo on disainerbränd, mille kaubamärgi käekirja kujundavad Eesti disainerid Ivo Nikkolo, Eve Hanson ja Ksenia Joost. Kaubamärk kuulub Baltika Grupile ning opereerib  10 poega Eestis, Lätis ja Leedus. Lisaks oma brändi kauplustele on kaubamärk esindatud Baltika Kvartalis asuvas Moetänava kaupluses ning Tallinna ja Tartu Kaubamajas. 2009. aastal kujunes kaubamärgi jaemüügiks 44 miljonit krooni (2,8 miljonit eurot).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 15:25
Via Express – täpne ja turvaline transpordipartner nii tava- kui režiimkaupade veoks
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele