• 17.02.11, 16:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maxima: kohvi hinna tõus võttis müügist veerandi

Möödunud aastal toimunud hüppelise hinnatõusu tõttu on kohvi müük Maximas kukkunud veerandi võrra, rääkis Äripäevale kaubandusketi avalike suhete juht Erkki Erilaid.
Läti ajaleht Dienas Bizness kirjutas, et Rimi kauplustes tõusis kohvi hind jaanuaris keskmiselt 15% ja Maxima ketis 10-25%. "Eestis tõusis kohvi hind juba möödunud aasta novembris, jaanuaris pole me hinda tõstnud," kommenteeris Erkki Erilaid. Ta lisas, et möödunud aastal tõusis kohvi hind 30-50%, mis oli tarbijaile väga valus.
"Pärast seda (novembrikuist hinnatõusu - toim) ostetakse eripakkumistega kohvi tohutult. Kogu aeg on meil mingi kohv soodushinnaga ja ainult seda ostetaksegi," rääkis Erilaid, lisades, et täishinnaga kohvipakke ja -purke ei võta kaupluseriiuleilt enam keegi.
Erilaid tõdes, et jätkuva hinnatõusu tõttu maailmaturul on kohvitarnijad pakkunud taas uusi hindu, kuid Maxima pole neid siiani vastu võtnud. Mulluse kallinemise tagajärjel on Maxima kohvi müügimahud kukkunud veerandi jagu.
"On arusaadav, et see nii kaua kesta ei saa, kuid oleme tarnijaile öelnud, et kui tõstaksime hindu, väheneksid meie müügimahud veelgi ja meil poleks üldse mõtet kohvi müüa," sõnas Erilaid.
Analüütikute hinnangul jätkavad kohvioad kallinemist. Mullune saak ikaldus ning on tekkinud defitsiit, mis soosib spekulatiivseid tehinguid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 16:55
Uue generatsiooni kassaplatvorm TreeCommerce keerab jaemüügitehnoloogia jaoks värske lehekülje
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele