• 01.03.11, 13:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soomlaste veebiostud küündisid 10 miljardini

Soomlased ostsid eelmisel aastal veebist kaupu ja teenuseid kokku 9,4 miljardi euro eest, kirjutab Kauppalehti.
Välismaiste veebipoodide osa ulatus kaubanduse liidu andmetel 17 protsendini.
 Veebipoodide menukaubad on reisid, elektroonika, piletid, hasartmängud, eluaseme üürimine ja riidekaup. Näiteks reise ostsid soomlased veebist mullu 3,5 miljardi eest ja elektroonikat rohkem kui miljardi eest.
„Otsaga välismaale viiv veebikaubandus muutub üldiseks järjest uutes tooterühmades. Murettekitav on aga mõne hinnalisema tooterühma, näiteks autode või hasartmängude raha järjest suurenev vool välismaale,“ märkis TNS Gallupi juht Seppo Roponen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele