Tallinna Kaubamaja parandas kasumlikkust, kuid kaotab turuosa, kommenteeris Tallinna Kaubamaja kvartalitulemust Swedbanki Balti aktsiate analüüsijuht Marek Randma.
Tallinna kaubamaja kasumimarginaalid on kõrgeimad alates 2007. aastast. Ettevõtte puhaskasum kahanes 28 protsenti vaid dividendide tulumaksu tõttu. Kingapoed näitasid re-brändingu järel rekordkasumlikkust.
Nii kaubamajade kui ka supermarketite segmendid kasvatasid käivet ja parandasid kasumlikkust, kuid supermarketid jätkavad turuosa kaotamist. Vähetõenäoline on, et see trend teisel poolaastal muutuks, kuna juulis teatati ühe supermarketi sulgemisest Narvas. Tallinna Kaubamaja ei ole alates 1995. aastast sulgenud Eestis ühtegi supermarketite segmendi kauplust. Konkurendid jätkavad uute poodide avamistest teavitamist.
Üldiselt meile tulemus meeldib, kuna kasumlikkus on paranenud kõigis segmentides ja isegi autode- ja kingaärid on nüüd kasumlikud, teatas ta.
Swedbank taaskinnitas aktsiale kuue eurose hinnasihi ning soovitab aktsiat akumuleerida
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.