Autor: Kaubandus.ee • 8. detsember 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tesco müük tegi ootamatult suure languse

Ühendkuningriigi suurim supermarketikett Tesco teatas, et müük jätkas kolmandas kvartalis langust, kuna kulukartlikud britid kardavad tööpuudust ja tõusvaid kütuse- ja toiduarveid, vahendab Bloomberg.

Vähemalt aasta aega avatud poodide müük langes 0,9 protsenti. Analüütikud ootasid 0,7protsendist langust, mis oleks vastanud teise kvartali langusele.

Tesco, kellele kuulub 2700 poodi Ühendkuningriigis, kärpis septembris 3000 igapäevakauba hindu ning laiendas programmi tuhande toote võrra 23. novembril, et meelitada poodi jõuluhooajalgi penne lugevaid ostlejaid. Esialgsed märgid näitavad, et kampaanial on oodatust tugevam mõju, eriti mittetoidukaupade müügikogustele.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700