Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tarbijakaitse: ei tohi öelda kaalu vähendamise kiirust
Novembrikuus avastas tarbijakaitseamet kolmest netiportaalist bännerid, mis reklaamisid Acai Berry Thin kõhnumisvahendeid lubadusega alandada kaalu kindla aja jooksul.
Bänneri taga olevas blogis oli toote tutvustuses kasutatud keelatud tervisealaseid väiteid, teatas amet. Euroopa Parlamendi ja Nõukogu määruse kohaselt pole reklaamides lubatud väited, mis viitavad kehakaalu vähenemise kiiruse või määrale – nt „Kaotasin 4 nädalaga 16 kilo!“.
Tarbijakaitseamet on alustanud järelevalvemenetlust ning kõik eelmainitud portaalid on keelatud reklaamid oma keskkondadest eemaldanud.
Keelatud reklaamid ilmusid Delfis, Elu24s ja Everyday's.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.