Kavatseme saavutada Lätis ja Leedus samasugust edu kui Eestis, põhjendas agressiivset laienemist Balti riikides Prisma Peremarketi juhatuse esimees Janne Lihavainen.
„See on meie pikaajaline strateegia olnud, et Baltikumis ollakse igas riigis hüpermarketitega kohal,“ kommenteeris Lihavainen seda, miks kavatseb Prisma Riias uue hüpermarketi avada.
Tema sõnul on loogiline, et kuna hüpermarketite äri peab olema volüümiäri, siis on tarvis rohkem kauplusi. „Nagu ka Eestis on olulised värsked toiduained, mis peavad jääma kohalikuks seni, kuni tarbija seda eelistab. Et olla edukas nendes tootegruppides, peab olema piisavalt palju volüümi, see tähendab piisavalt palju kauplusi,“ põhjendas juht.
Küsimusele, miks Prisma Läti-Leedu turgu perspektiivikaks peab, vastas Lihavainen, et tegelikult on kolme poega Lätis ja kahe poega Leedus veel vara midagi arvata. Olukord on aga võrreldav sellega, kuidas Eestis alustati. „Selge eesmärk on teha sedasama Lätis ja Leedus. Kuna asjad on enam-vähem plaanipäraselt läinud, pole põhjust sellest strateegiast taganeda, et oleme terves Baltikumis kohal,“ rääkis Lihavainen.
Riiga tuleb lisaks juba ehitamisel olevale hüpermarketile veelgi lisa, kuid asukohtadest täpsemalt Lihavainen veel rääkida ei saa. Vilniusesse tuleb rohkem ja sinnagi mahub, sõnas ta.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.