• 10.01.12, 13:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristiine Keskuse poodide käive kasvas mullu 41%

Tallinnas asuva Kristiine Keskuse 170 rentniku käive kasvas mullu aasta varasemaga võrreldes 41 protsenti.
"Kristiine puhul tuleb arvestada, et 41% suuruse kasvu taga on 2010. oktoobris avatud laienduse edukas käivitumine," selgitas keskuse turundusjuht Kristi Seppel.
Võrdluseks kasvas Rocca al Mare kaubanduskeskuses tegutseva 165 poe käive 8,4%. Cityconile kuuluvaid Rocca al Mare ja Kristiine Keskusi külastas möödunud aastal kokku 13,5 miljonit inimest. Seejuures kerkis Kristiine külastatavus 22,3% ning Rocca al Mare oma 1,1%.
Kristiine külastuste hulk ulatus möödunud aastal 7,1 miljoni inimeseni ning Rocca al Mares 6,4 miljonini. Keskmiselt külastas päevas antud keskusi vastavalt 19 519 ja 17 586 inimest.
Rocca al Mare ja Kristiine Keskuse turundusjuht Kristi Seppeli sõnul on poodide käive kasvanud külastatavusest kiiremini. "Üha enam kliente külastab kaubanduskeskust kindla ostusooviga – klient on muutunud teadlikumaks ja panustab enam kvaliteedile," sõnas ta.
"Poodide käibenumber on üldisest külastatavusest palju olulisem näitaja ning sarnaselt uuringutega kinnitab see tõsiasja, et Rocca al Mare ja Kristiine on Tallinna suuremad keskused, kus klient ka reaalselt kõige enam kaupa ostab," lisas Seppel. "Oleme mõlema keskuse tulemusega rahul," märkis ta.
Citycon OYJ on jaekaubanduspindade haldamisele ja arendamisele spetsialiseerunud ettevõte. Citycon omab ja opereerib kokku 36 kaubanduskeskust ning 45 muud jaekaubanduskinnisvara Soomes, Rootsis, Eestis ja Leedus.

Seotud lood

Uudised
  • 15.03.13, 12:50
Kristiine keskusesse tuleb Eesti esimene Desiguali kauplus
Maailma ühe isikupärasema rõivabrändi D-shop by Desigual esimene esinduskauplus Eestis avab pidulikult uksed täna, 15. märtsil Kristiine keskuses. 
  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.24, 17:13
Kui klient jääb võlgu: efektiivseim nipp raha koju toomiseks
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele