Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Maxima asendas Maailma Viljad õigeaegselt teistega
Riguali kadumine Maxima kaupluste tööd ei häiri, kuna kaubanduskett asendas hulgikaupmehe enda sõnul teiste puu- ja köögiviljamüüjatega õigeaegselt.
"Maailma Viljad ei olnud meie jaoks suurtarnija ning nende kadumine tarnijate nimekirjast pole kaupluste tööd häirinud," ütles Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid. "Samuti pole poodide kaubavalik kannatanud. Asendasime varem nende poolt tarnitu õigeaegselt teiste firmadega."
Erilaid märkis, et Maxima peab pidevalt läbirääkimisi uute tarnijatega, sealhulgas ka Viljade Maailmaga.
Äripäev palus Maximal muu hulgas kommenteerida, kui pikalt ning kuidas peavad koostööpartnerid struktuurimuudatustest või oma äride üleminekust informeerima, millised on sanktsioonid juhuks, kui hulgimüüjad ei täida lepingutingimusi nõuetekohaselt ning kui kiiresti suudab Maxima raskustesse sattunud hulgimüüja teise vastu vahetada.
"Lepingu tingimusi oma partneritega, seal hulgas ka trahve, me kommenteerida ei saa," ütles Erilaid.
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.