Kesko taotleb Euroopa Liidult kaitset üllatavatele kaubamärkidele, kirjutab Kauppalehti.
Kesko on senisele K-märgile lisanud sõna „Skandinavia“, mis annab märku, et ettevõttel on läänenaabrite hõlvamise plaane. Kaitset taotles Kesko juba septembris.
Kesko kommunikatsioonijuht Merja Haverinen eitab, et kaubamärgi taga oleks konkreetseid äriplaane. „See on kaubamärgiportfelli ülesehitamise osa. Meil on sadu kaubamärke, millest atraktiivsematele taotleme kaitset,“ selgitas ta. Seda Haverinen ei maininud, mida huvitavat on sõnas „Skandinavia“.
Koos sõnaga „Skandinavia“ taotles ettevõte koos K-märgiga kaitset sõnadele „Ruoka“, „Fresh“, „Jumbo“ ja „Mammutti“.
Kahele viimasele sõnale pole Euroopa Liidu ametilt kaitset saadud, sest kaks välismaist ettevõtet on selle taotluse vastu.
Seotud lood
Selveri pagarilettide küpsetusjuhi Irina Kaganskaja sõnul on viimastel aastatel pagaritoodete müük märkimisväärselt kasvanud. Eriti menukaks on osutunud käsitsi valmistatud ciabatta'd ja focaccia'd oliividega.